25. júla 2017

stuhy sem torta tam

Chcela by som napísať niečo zmysluplné, alebo motivačné (okay, to by som asi nebola ja), alebo ja neviem, také o niečom. Lenže jediné čo mi ide posledné dni mysľou je gravírovanie pohárov, výber jedla, šerpy a ostatné maličkosti. A ako je to fajn vedieť, že dáme 8€ za niečo, čo sa dá na triednu knihu a potom z nej strhne a hodí do koša.


A tak som rozmýšľala. Na takú stužkovú sa skladá cca tých 20 študentov po 300€. A je to slávnosť o veľkosti svadby a finančne, je svadba ešte vyššie (myslím, nikdy som ju nemala). Nuž, dumam ďalej. Kde vezme taký mladý pár tých pár tisíc na to, aby to zaplatil. To som už mala začať šetriť v desiatich, aby som najlbližšie v tridsiatke mohla mať svadbu.

Mám 18, neviem prečo takto rozmýšľam, ale nejako som k tomu došla. Prenájom sály toľko, catering toľko, výzdoba, koláče, DJ, fotograf a tak ďalej. Kde sa berú tie peniaze a sú hodné jedného večera?

Sama neviem. Ale stužková bude asi na tom štvrtom ročníku to najkrajšie a zároveň aj najdrahšie. Za to tie ostatné veci nemusia stáť finančne nič, ale vlasy mi stoja už teraz, keď pomyslím na maturitu z herectva a z tanca.

Je 25. júl 2017. Nie je za mnou ani polovička prázdnin a ja už premýšľam nad maturitou a neviem prečo aj nad svadbou. Asi mi už z toho preplo. As usually.

Ale pozitívna správa : za posledný deň ma nik nevytočil, počkať akurát mi prišla správa od spolužiačky, tak nič teda ...


poznámka. vypĺňanie formulárov a ja 


2 komentáre

  1. To máš tak , keď vybavovanie stužkovej spočíva na dvoch ľuďoch :) inak máš odomňa veľký klobúk dole , moc ďakujem za pomoc a tvoje odhodlanie pustiť sa do toho s veľkou chuťou a energiou ! :) Ďakujem že si :) prajem nám veľa šťastia do maturiťáku :) verím ,že opäť nájdeš energiu a chuť k písaniu :) teším sa na ďalšie nové blogy :)
    S láskou A. (Veď ty vieš..)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja drahá K. to dnes veľmi pekne podtrhla : "píšem menej. lebo život mi dáva to, čo by som inak hľadala v písaní" (alebo som len lenivá?)... takže uvidíme ako to bude ďalej.
      A áno šťastie do maturity s láskou tvoja N.

      Odstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall