3. októbra 2016

zápal

Zápal do umenia, športu, učenia (?), ale aj priedušnice. Ten je pre mňa aktuálny. Bohužiaľ, alebo chvalabohu, ja nie som to z radu detí, čo radi nie sú v škole a tešia sa na týždeň v posteli a nie v lavici. Ležím už štvrtý deň, čakám na spasenie.

Rada by som šla do školy. Už v stredu. Nuž a tu prichádza dilema. Ešte nie som úplne zdravá, ale necítim sa až tak chorá. Moje spolužiačky ma chcú nechať doma, ja sama som najprv chcela zostať týždeň na marodke, ale nejako sa mi už nechce.

Oddych a vylihovanie je super! Ale nie tak dlho a keď beží škola. Bojím sa ísť späť do školy a byť o chvíľu opäť chorá, ale myslím, že by som bola chorá aj tak, pretože sú v nej všetci chorí.

Nuž, využitie tohto kontra-produktívneho času na čítanie? Splnené. Na pozeranie filmov? Splnené. Na doplnenie jedla? Viac ako splnené.

Netuším čo mám robiť. Možno pôjdem zajtra na kontrolu, ku doktorke. A možno nie. Ten zápal mi už asi vážne lezie na hlavu....

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall