4. augusta 2016

Digitál

Som človek. ktorý je rád, že sa narodil v digitálnej dobe. Nehrám síce žiadne Pokemon GO, ani nevyhľadávam najnovšie trendy internetu. Neverím všetkému, čo sa píše na internete, ale wikipedia mi vie pomôcť. Ale veľa času trávim pri telefóne a notebooku, či napojená na dáta.


Ale aj tak, radšej vediem rozhovory face to face, ako cez facebook. Aj včera. Prešla som 124 kilometrov tam aj späť, aby som sa videla s kamarátom. Pretože som chcela. A obaja sme sa zhodli na tom, že telefón nenahradí osobný kontakt.

Počas školského roku ale neviem existovať bez telefónu. Častokrát mám chuť telefón zakopať a nevrátiť sa poň. Ale do toho mi niekto volá, ja niekomu píšem, a táto myšlienka je preč.

Kontrastná myseľ niekedy priahne po Wi-Fi na námestí a inokedy si užíva pocit voľnosti. Pretože áno, mám pocit, že ma internet často obmedzuje. A, že keď som bez neho, niekedy je to lepšie. Paradox je, že ho práve teraz na uverejnenie tohto článku potrebujem.

Rada vypnem. Niekedy len tak počas dňa na 20 minút vypnem Wi-Fi a sadnem si na balkón. Vezmem knihu a čítam pekne čierne na bielom papieri, nie na podsvietení notebooku. Nuž, ale potom mi pípne SMS a ja sa vraciam späť k sociálnym sieťam.

Ale to som si zaužívala sama. Ľudia v mojom okolí vedia, že pošlú SMS a ja sa pripojím. Niekedy mi to nevadí , niekedy áno.

Nuž a vlastne ani neviem, čo som chcela. Chcela som Vám napísať aby ste mali pekné a zdravé prázdniny. Tie moje začali pred 4 dňami, tie Vaše možno pred 4 týždňami. Whatever. Carpe diem!




4 komentáre

  1. Dobre vieme že keď hocičo, píš sms alebo volaj.. Je to obmedzovanie áno je, si von s niekým po dlhom čase a chodia ti smsky stále od niekoho .. Ono je to milé ale zároveň otravné. Dnešný svet sa bez elektroniky a internetu nezaobíde.. Čo keby sme sa na chvíľu vrátili do doby bez telefónov alebo internetu a konečne vypli???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne si neviem predstaviť zrazu odstaviť telefón a už sa ho nedotknúť , v tejto dobe. Ale možno, keby sa časovratom posuniem do minulosti, do inej doby, zvládla by som to. Nuž, ale nie som Hermiona a toto môže zostať iba pri kávových polemikách :)

      Odstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall