4. júla 2016

Nataša v Moskve

Som tu štvrtý deň. Štvrtok, piatok, sobota, nedeľa a dnes je pondelok. Čiže, som tu piaty deň.


Počasie je vďačná téma, síce neviem, či neodradí väčšinu čitateľov hneď zozačiatku. Nuž, denne je okolo 30 stupňov, čo je veľmi fajn. Leto dva roky dozadu bolo o 10 stupňov viac. 

Metro stále jazdí. Niekedy mám pocit, že rýchlejšie, inokedy pomalšie. Neviem prečo, ale niečo mi tu nehrá. 

Moskva nie je Moskvou akou ju poznám. Teda, ešte som nemala možnosť priameho kontaktu po mojom, ale po maminom áno. Aby ste neboli zmätení z poslednej vety. Moje jestvovanie v meste a dýchací systém sa mierne odlišuje od ostatných. Nepotrebujem sa prechádzať po námestiach a pozerať pamiatky. Ja si potrebujem sadnúť na lavičku/trávu v parku, vypiť kávu a tak začať nasávanie. 

Samozrejme, že to nerobím stále. Ale len aby ste ma pochopili, toto je moj kontakt.

Nuž aby sme sa dostali k tomu, prečo Moskva nie je Moskvou, som to ja. Tešila som sa sem, ale nemala som chuť sem ísť. A to je poznať. Ja by som potrebovala najprv týždeň, alebo také dobré tri dni samoty. Kedy by som si napravila životný režim spánku, káv a poistných vecí a dala sa jednoducho dokopy. Posledné dva mesiace boli jedny z najlepších , nuž ale nie po zdravotnej stránke - tú som stále odsúvali nabok. 

Však dve hodiny spánku a 6 káv denne je fajn. A načo ísť na obed, akurát som dostala inšpiráciu a dobrý signál Wi-Fi na maily. Nuž, žijem. A žila som aj vtedy - dokonca viac energične než teraz.

Takže Moskva je krásna, ale ešte nie je pre mňa. Možno keď sa vrátim po troch dňoch z chaty, bude mi akurát. Nu teraz nie. Hlava bolí, tak blbo mi už dlho nebolo a toto fakt nie sú aspekty , ktoré si chcem z tohto miesta zachovať.

Dosť o mne. 

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall