20. júla 2016

Letné zápisky II.

Po roku, ale isto.
Som tu zas s touto rubrikou, ktorá nemá žiadnu odozvu. 
Teda nejaké tie šťuky sa mi ukazujú aj tie pluská pri nich, ale no, odozva dole takmer žiadna. 
Nie, že by bol tento priestor, platforma o ničom. Počas týždňa som ju aj s jej mladšou sestrou pomaličky upravovala, menila dizajn a snažila sa nestreliť si facku pri každej chýbajúcej čiarke. Nuž, aj toto sa robí v lete. Okrem iného sa jedia melóny, nosia žabky a kraťasy z ktorých všetko vidno zámerne. Pre mňa mierne nepochopiteľná vec, ale majme sa všetci dobre a šťastne. 

No a čo, že je leto. Niektoré veci pokračovať budú a o ich ďalšom priebehu sa dozvieme až po 5.septembri. Reč mám o pondelkovej Kali Tour s hlavným stanom v Bratislave. Celé to začalo zhodou náhod 20.júna /teda celá kauza sa datuje do neskorších dôb/ a odvtedy sa každé pondelkové popoludnie až večer venuje tomuto. Denník N to streamuje zakaždým naživo, takže ak by ste niekedy chceli vidieť a bojíte sa víjsť do ulíc, facebook! 

Vďaka Kalimu sa mi vlastne darí pekne cestovať po Slovensku. Dvakrát Bratislava a teraz Nitra. Nitra je také mesto magnet pre mňa. Nikdy som tam poriadne nebola, ale, to čo mi najviac imponuje je to divadlo. Zaujímavý dramaturgický výber v tejto sezóne ma do toho iba tak nakopol. Nuž a keď som videla Veľký zošit, moje sympatie dostali pocit totálnej blaženosti. Joj, to divadlo. Mrzí ma, že nestihnem Shakespearovské dni v Bratislave, ale brigáda je brigáda.


Nuž a to je miesto kde sa o pár dní uchýlim na ďalších pár dní. Už druhé leto obklopená deťmi, dúfam, že to nie je budúcnosť. Radšej by som bola v iných vodách. Ale v tých kúpaliskových určite nie. Za oknom je ešte stále trošku chladno. 

Ale čo vlastne bolo pred prichádzajúcou brigádou. Moskva. Ruská metropola, ktorá mi tento rok priniesla zvláštne obdobie. Ne-fajn obdobie. Takže iba čakám kedy sa vrátim z brigády a už bude všetko fajn. Alebo budem musieť možno čakať do septembra. Kto vie ? 

Dnes som dostala veľmi náhodný darček za ktorý som veľmi vďačná. CD-čko Darkness Positive čo sú chalani od Martina a Žiliny. Určite odporučujem a šírim aspoň takouto formou ďalej. A človek, ktorý mi to CD-čko veľmi spontánne daroval, naozaj veľká vďaka!!!

Nuž ako idú dni, dúfam, že prídu aj tie Nataškovské :
Také tie, kedy si už poviem, že je všeko okay.
Také tie, kedy vezmem gitaru a zahrám si po nôte.
Také tie, kedy ráno neprespím budík.
Také tie, kedy žiaden budík zvoniť nebude.

A na záver, piesonky posledných dní :
Jaro Filip - V našej obci
Jaro Filip - Už zajtra
Jaro Filip - Keď som išiel 
The Police - Every Breath You Take
PostmodernJukebox - Toxic 
Coldplay - Up&Up  - tu si určite pozrite videoklip
The Beatles - In My Life
Florence + The Machine - You've Got the Love 
Korben Dallas - Na opačnom boku 
Zuzana Mikulcová - Víno 
Marek Brezovský & Oskar Rózsa - Dievča z Nitry
Darkness Positive - Poď Von ! 
Animals - House of the Rising Sun
...



2 komentáre

  1. vieš,čo ja na týchto článkoch najlepšie? že človek má stále pocit, že je s tebou v kontakte a ako tak vie, čo sa to vlastne deje v tvojom živote, aj keď si s tebou bežne o takýchto veciach nepíše. inak, chválim nový vzhľad, minimalizmus je cesta! článoček potešil, má takú fajn atmosféru, takú tvoju, ale to som ti už asi niekde niekedy napísala.

    ešte k tej hudbe, posledné dni si aj ja idem Na opačnom boku a teraz keď som to tam videla, tak je moja závislosť zase živá! a keď si nájdeš trochu času, môžeš skočiť do tejto zapadnutej dedinky. alebo sa ja stavím v tom (ehm) meste. stačí len zavolať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Komentár potešil a čas na malebnú dedinku a jej kopec príde v auguste, to je ten opačný bok prázdnin!

      Odstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall