19. júna 2016

niečo ako VERBUM

Rozmýšľam. Tak ako vždy. Asi až príliš veľa v situáciach kedy sa to nepatrí. Nuž a príliš veľa nad nepotrebnými vecami. V nepotrebných situáciach. Napríklad na javisku. Ale to už sú moje problémy. To nad čím rozmýšľam dnes je hudba. Ošemetná a cliché téma. Okay. Nejdem písať svoj výber, pretože ho nemám. Počúvam čo ma chytí. Či v aute, či na facebooku, alebo overených interpretov. Napríklad Coldplay. Síce ich najnovší album ma obišiel, ale videoklip k Up&Up žeriem! Nevideli ste ho? Tak do toho!!!

Minule som narazila na človeka s menom Nick Cave. Ďakujem za príjemnú cestu pod Strečnom s týmto hudobným kultom. A čo taká česko-slovenská hudobná scéna? Buty, Langerová, Raduza, MK Band, Korben Dallas, Dano Heriban, či Katarzia. Shuffle mód na iPode mi ich často mieša pomedzi zahraničnú scénu. A ja som za to rada! Som rada za zmyselné texty, naozaj hudobnícky podklad a, že tu máme aj šikovných ľudí!

Prečo vlastne píšem ďalšie niečo ako Verbum? Pracujem, nuž a potrebovala som si dať prestávku. Síce robím to isté čo pri práci - píšem. Ale baví ma to. Či tu, či tam, či v matrioške. Kde je by the way nový článok! Reklama? Nie. Nejako mi len prišlo fajn spomenúť to. 

Je nedeľa, zajtra pondelok a vonku je slnko. Teda vyzerá to na dážď , ale je to vôbec podstatné? Začínajú Dotyky, prichádza iný vek a leto tiež. Radosť! To je synonymum posledných týždňov a dní /zaklopanie na zuby, aby sa to nezakríklo/. Ľudia sú fajn, kávy je veľa, spánku málo a energie nadbytočne!

Asi mi už zas prepína.
Nevadí.
Zvykli sme si.
Že nie som normálna.
A čo ? /kabaret/
Syntax na nič.
A čo? /kabaret/
A ja?
Prchám.

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall