23. mája 2016

Verbum

Poznáte ZAZ? Určite. Ak nie jej meno, jej piesne áno. Teda aspoň jednu určite. Som o tom presvedčená. Ja na nej v skutku fičím. Ale to ja každý deň na niečom inom. Na drogách nie. Tie sú zlé, ale to už všetci vieme. Mali sme o nich aspoň 222 prednášok. Týmto nezhadzujem prednášky. Niekomu to otvorí oči. Aj mojim spolužiačkam by mohlo. Naozaj. Teda, nechcem ich nejako konfrontovať. Mám ich rada. Aj knihy mám rada. Teraz som dočítala Mitanu. Psie dni. Bolo to super, ale moje dni rozhodne nie sú psie. Videli ste to počasie vonku? Nie? Ale určite áno. A ak ste ho nevideli, aspoň ste o ňom čítali. Na facebooku. To je tiež taká zvláštna vec. Ale tej sa venovať nejdem. Píšem. Teda tvorím. Snažím sa o tvorbu. To je to správne vyjadrenie. A Vy ju tu často vidíte. Teda čítate presnejšie. Už takmer 4 roky. 4 roky, to je takmer maturita. Nie, tá je dnes. Aspoň u nás na škole. No nič. Užívajte život, čítajte knihy. Ja idem pozerať Game of Thrones. 

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall