24. apríla 2016

something no.19

Mám taký denníček. Dostala som ho minulé Vianoce a ide v ňom o jednu zásadnú vec. Počas 5 rokov odpovedať každý deň v roku na nejakú otázku. Je to veľmi fajn. Veľa otázok idem už druhýkrát a dnes som sa na jednej zamyslela. "Je život fér? Áno? Nie? Prečo?"
Odpovedala som, že nič nie je fér. A asi na tom kus pravdy je. Na niečo tu tá karma byť musí.
Môj život je v poslednej dobe veľmi fajn. O týždeň odchádzam do Anglicka a tento posledný aprílový týždeň venujem škole a ľuďom v nej. Napríklad spolužiačke z Považskej, s ktorou sme sa ocitli v kapele. Kamaráta za všetky drobné, ktorý mi ukazuje, čo nie je dobré a s ktorým sa vždy porozprávam o všetkom /napríklad o tom ako mi nemá kupovať pendreky/. Kamarátku s ktorou nemáme rady osobný kontakt, ale kávy v divadelnej kaviarni áno, som taká jej čierna duša, čo už toho. Kamarátku, ktorá ma psychicky týra nielen v živote, ale aj na herectve a aj tak idem s ňou potom na víno. A ešte veľa ľudí. Aďonku, Moniku, Bučku, Natáliu, Bašku so Zuzkou, Kamču, sestru a atď. Čas teda trávim s plnohodnotnými ľuďmi.

Ani neviem čoho je tento článok cieľom. Asi som len chcela napísať o nich ale nie všetko o všetkých. Ešte stále preferujem viac osobný kontakt! 

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall