14. apríla 2016

something no.18

Poslednú dobu sa ma ľudia nejako často pýtali ako sa mám. Náhodne som sa stetla s niekym s kým som dlho nehodila reč. A tak som ju musela hodiť. Nuž a vždy som na túto otázku odpovedala, dobre to ide, naozaj. A ono to tak asi aj v skutku je. Názory mám celkom usmiernené, vzťahy tiež, na starú lásku už nemyslím ako na lásku a žijem. Ale mám aj napriek tomu zvláštny pocit. Nie je to pocit z nedostatku filmov, čítania a divadla. Ale je z rozprávania. A to si chodím sadnúť so spolužiačkami často. Ale chýbajú mi kofolkové pondelky a prespávačky. A ty sama si povedala , že si jediná ktorá pozná všetky stránky. Pretože áno, tak to aj je. Takisto ako aj ja tvoje. A na tom je jedno, či ťažíme z minulosti. O pár (3 ) týždňov idem do Anglicka, ale odrazu som sa prestala tešiť a neviem prečo. Ty o pár (3) týždne maturuješ. 

Neodpisuješ na správy. Aj keď ti píšem ako som nadšená z toho čo si napísala ty. Prečo do riti? Viem, že máš na toto čas. Ale tebe sa asi nechce. Nevravím , že každá správa je podstatná. Niekedy by stačila impresie z dňa. Niečo čo ťa potešilo.

Keď zmaturuješ pride leto a potom jeseň. Ročne obdobia vie takmer každý, ale na jeseň odídeš. A keď neviem držať teraz kontakt , ako ho budem na jeseň. Vysoká škola vs. stredná škola. Prajem ti odchod, ale nie z môjho života. Viem byť sviňa, ale načo pri tebe?

Chápem kde sa pohybujem ja a ty. Kde sa ktorá máme v čom zlepšovať. Ale asi som si dala do hlavy, že všetko je Okay. Ale niečo pod rebrami mi hovorí , že je , ale chyba mi opora. Nie, že by som mala niečo ťažké , ale tá tvoja opora. 

Mám kamarátky ktorým možem zavolať a mám ich rada. Ale neviem ako mám teraz nazývať teba. V hlave ťa nejako nazývam, ale bojím sa to povedať nahlas. Prečo? Nemám poňatia. 

A tak sedím, spolužiačka mi pletie vrkoče, mám sa dobre, som zdravá. Ale vždy sa nájde nejaké ale.


Pochopila som, prečo som tu opäť aktívna ako komár v lete. Absencia rozhovorov s niekym, pred kým sa nebojím odlíčiť si tvár.

4 komentáre

  1. Všetci poznáme pocit keď na teba niekto serie, neodpisuje ti ;) je to v poriadku, možno len ten človek nemá čas odpísať, možno práve niečo robí že neodpisuje... Nedeptaj sa prosím ťa pre tieto veci :) teš sa na divadlo, skúšanie z náuky , teš sa na dni s kamkami v lýre a nedeptaj sa .. svieti sluníčko, von je hezky :) tak sa usmej aj ty a nemysli na zlé veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa nedeptám, ja len nemôžem spať. Ale chápem a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. A ten niekto je rád, že sa stretol s tebou. Možno si ani neuvedomuješ, ako niekedy dokážeš vplývať pozitívnou energiou na druhých ľudí...a možno ani netušíš..koľko ľudí ťa obdivuje..pretože videlo veľkú časť tvojho života ako film...a hlavná hrdinka zvládla situáciu tak, ako nikto iný :) A ten niekto, ťa má moc..moc rád..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A s tým niekým si pozriem Game of Thrones a dám prechádzku okolo intráku hocikedy! :)

      Odstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall