27. marca 2016

something no.15

Je marec. Teda už takmer apríl. Ja som ešte stále nevytiahla koženú bundu, nenaučila sa správne rozprávať a nedostala sa z depresie z prvej lásky. Yaaay. A čo Vy? Pravdepodobne nič, pretože komentáre pod článkami sú väčšinou nulové /môžete ich dávať aj anonymne, ale ani to sa zjavne nikomu nechce/.
Snažím sa oklamať sama seba. Čím? Tým, že som sa nezhoršila. Robím veľa zlých vecí, ktoré nechcem písať, pretože si myslím, že to tu číta otec /pozdravujem/, nesprávam sa najlepšie a prestala som písať. Teda neprestala , dala som si 2 mesačnú pauzu. Teraz som späť. 

Som späť, to áno. Ale nejako by som šla zas preč. Do Moskvy. Alebo aspoň niekam. Túto myšllienku som mala v hlave pár týždňov a tu zrazu naša triedna / výlet / Anglicko = idem preč. Prišlo to nečakane, máme ísť veľmi dobrá partia, tak dúfam, že naberiem dych. A ak by bol aspoň 50% taký ako z Moskvy, budem šťastná. 

Takže to som ja. Volám sa Nataša, rada utekám a najradšej to zahraničia. Aspoň, že mám platný pas. 


6 komentárov

  1. Ja len, že rada to tu čítam. Píš ďalej))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš naozaj skvelé články

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :3 ty nám len neutekaj. a ak hej tak iba s nami

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall