11. januára 2016

Idem to skúsiť a Vy to idete skúsiť so mnou!

Nežijem v divadle, ale raz by som chcela. Nechcem ním byť pohltená, ale chcem ho mať v blízkosti. Študujem herectvo a síce je oficiálny názov odboru iný, je to herectvo. A aj keď je to iba stredná škola, aj tá vie dať nejaký ten základ pre vysokú. Napríklad na prijímačky na ňu. Ale o tom potom o 2 roky ak toto tu zvládne moje slová. Chodím do divadla, študujem ho tak prečo o ňom nepísať?
Prečo sa celkovo nevenovať písaniu viac? Prečo sa nevenovať svojim cieľom tak aby mohli byť splnené? Pre lenivosť, ktorú chcem nechať iba na víkend. Aj to jej miesto nechať iba v spánku a posteli.

Takže tak ako na Nový Rok, tak po celý Rok?
Ale čo ste.
Už dávno nie je Nový Rok, ale ja to chcem skúsiť.
Takže ak Vás to bude baviť a ak aj nie, budem sa snažiť písať o niečom čo má v mojom živote teraz veľa miesta. A ja mu dám týmto spôsobom ešte viac.




Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall