16. decembra 2015

something no.14 (žily)

Niekedy by som aj chcela napísať, čo pre mňa znamená herectvo, čo pre mňa znamená divadlo. Ale zároveň mi to príde ako veľké klišé, ktorých sa snažím zbaviť. 4 mesiace som žila Oľgou. Mala som dve sestry a nemala som lásku. A tú skutočne nemám.
Chcela by som často písať o častých veciach. Chcela by som písať, niečo iné ako toto. Alebo možno nie. Je to odreagovanie na tých 10 minút čo mám otvorení blogger.
Možno som ublížená každým dňom viac a viac, a možno nie.
Možno by som už nemala plakať a možno už neplačem.
Ale čo boli tie slzy dnes na lavičke a čo bol ten pocit keď som zas nedostala sľúbené?
Možno to bola tá pesnička od No Name. Určite to bola ona. Pretože od januára cez leto mi ukradla aj posledné cigarety. A kradne naďalej a ja ju nechám. Lebo ja si radšej pretnem žily.

2 komentáre

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall