21. decembra 2015

niečo z hlavy, niečo zo srdca

Začalo to predtým a neviem kde mi vtedy v hlave naskočila myšlienka na pekný večer. 
Pekný večer odštartoval vo vlaku. Ona v desiatom a ja v deviatom vozni. Ona s ňou ja sama s knihou, ktorá ma nebaví.
Vravím si fajn, nič nemôže byť horšie ako tá kniha. A zrazu mohlo. Telefonát od nej. Či nemôžem ísť sama autobusom, že ona sa s ňou prejde. Mám dôvod jej povedať nie? Nie. Pretože keby áno, pokazím obom náladu a večer, takto ho pokazím iba sebe.
Konečne sa stretávame, ja s cukríkmy v žalúdku od nervov ja s cigaretou v ruke. Kráčame k nej.
Sme u nej. A je to super. Ale stále mám divný pocit.
Je skoro polnoc a ona už spí. A ja už som našla zmysel môjho divného pocitu.
Podporil ho aj plač.

Sama povedala, že to urobiť smiem. Lenže obe vieme, že nedostanem naspäť to po čom by som túžila. Namiesto toho som dostala do uší jej telefonát s ňou. A aspoň takým spôsobom som počula „chýbaš mi“. Aj keď to nebolo pre moje uši...


Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall