13. júla 2015

Letné zápisky I.

Či Slnko pečie, pripeká alebo zalezie za oblak, leto je ešte stále tu. To, že si ho každý z nás snaží užívať a hlavne každý po svojom je jasné, ale toto je kúsok zo mňa a z môjho (nášho) leta.
Brigádujem!
Konečne vykonávam nejakú prácu a už mi otec nemôže povedať , že nič nerobím. Jasné, že to nerobím len pre to aby mi to nepovedal. Cez jesenné prázdniny idem do Prahy. Keďže mám možnosť nebyť závislá na mame a chcem si to zaplatiť sama, pracujem. Habakuky- čarovná dedinka plná deciek, ktoré si myslia, že Klingáč je najhoršia osoba sveta a Marienka najkrajšie dievčatko. Týždeň som tam, týždeň som niekde inde.

Čítam!
V našej škole sa čítať dá, ale nie je to to pravé. Stále zakladám záložku, pretože odbieham, alebo už končí prestávka. Nuž a teraz je tomu aspoň na dva mesiace koniec. Za sebou 5 kníh a predsebou ešte aspoň dvakrát toľko. Doma mám komínik a v Artfore ich je aspoň ďalších 10. Nuž, brigáda dúfam znesie aj nejaké tie knihy...


Počúvam hudbu, veľa hudby.

Zvládla som osláviť spolužiačkine narodeniny, naplánovať približne august, zapísať sa na workshop. Na začiatku  som nemala nič okrem práce. Teraz mám leto.

3 komentáre

  1. Bratislava hot serenades + ty = naše leto <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.2016handbag.com

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall