21. júla 2015

hey people

No, takže asi čaute všetci:
  Toto je trošku neobvyklé ako pre vás tak pre mňa. Ide o to že teraz to nie je Nataška kto prispieva. Zjavne by som sa vám mala predstaviť. Volám sa Rebeka a som tá ktorú vídate na fotkách na tomto blogu. Presne tak, som tá pohľadná blondína s fotiek. Ale aby toto nebolo len tak do vetra... Ide o to že píšem. Dosť lajdavo ale že vraj dosť dobre.  Takže, Nataška vie že sa jej sem nabúravam ale nevie akú blbosť zo seba dostanem. So...aby ste o mne vedeli pár faktov....
1. Mám skoro 18
2. Milujem tú čo vlastní tento blog
3. Nerozumiem si s gramatikou takže I am so sorry
4. Teraz tu budem (snáď) dosť často. 
O čo mi vlastne ide. Taša netuší čo sem dám. Takže nenávidím klišé a nechcem aby to tak znelo ale k jej 16-tke som jej nič poriadne nedala takže, láska, milujem ťa najviac na svete a viem, že toto je to najmenej čo môžem ale ty vieš čo pre mňa znamenáš a vieš ako vzniklo toto: 
"Mám písať ? Ale prečo?
Okamih nenahradí riadok.
Mrhať talentom sa nedá. Talent sa rozvíja, nezaniká.
Niekedy je potreba slov, niekedy ticha.
Ja potrebujem teba.
A spomienky nevznikajú na papieri."


Takže to je asi všetko. 
Keď tak mi sem hoďte koment že či to má význam, lebo ak nie, tak to budem robiť naschvál a ak hej, tak to budem robiť pre vaše potešenie. A aj pre ňu <3 lebo je moja osudová.
Beka. 

2 komentáre

  1. Ja z vás končím, toto je tak neskutočne cute. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. What a cute look! Love how you spiced it up with the colorful combination

    http://www.onlinecocobag.com

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall