26. apríla 2015

something no.u nás na severu

Za posledných pár dní (premierne týždeň) som prišla na niekoľko vecí:
- keď sa chcem učiť, musím si učivo rozprávať nahlas a najlepšie keď ho rozprávam niekomu
- sladké chipsy - karamelové , vanilkové , kakaové a škoricové sú najlepšia vec ktorá existuje
- "oxfordky" sú najpohodlnejšia obuv na svete
- keď niekoho miluješ, nie je čo riešiť
- keď sa oblečiem do niečoho čo sa mi nepáči , cítim sa celý deň blbo
- asi začínam byť chorá
...

Dočítala som ďalšiu knihu od Greena a prišla na to, že ma už jeho knihy nebavia , ale prečítam si ich všetky len z princípu. Kúpila som si Bukowskeho na ktorého sa brutálne teším a takisto aj na ďalšie 2 knihy z hereckej oblasti.



Cítim sa mierne divno a už sa neviem dočkať kedy budem s ňou sama, budem sa môcť schúliť a všetko okolo toho. Keď si zas vytvoríme náš malý svet a bude všetko tak ako má byť.

Prišla som ďalej na to, že Jaromír Nohavica má vážne skvelú muziku s úžasnými textami.
A to je asi tak všetko. Poézia , článok a 22:06 v Martine.

1 komentár

  1. ľúbim čítať takéto zoznamy spontánnych myšlienok.
    a tiež sa učím nahlas, milujem oxfordky a cítim sa blbo v zlom oblečení (naposledy to bol ružový sveter,. vlastne hocičo čo sa odkláňa od mojich tmavých farieb mi vždy znepríjemní deň)

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall