12. apríla 2015

3 months

Bol víkend. Bol - minulý čas. Už nie je.
Skončil vystúpením z vlaku a rozlúčením sa.
Skončil posledným pohľadom na ňu, posledným bozkom.




Určite Vám odporúčam pozrieť si divadelnú inscenáciu Helverova noc, ale asi ani nie na Malej Scéne.
Určite Vám odporúčam stráviť víkend s milovanou osobou.

Mám chuť byť k ľuďom milšia, ale hlavne mám chuť sa smiať. A nehoráznu chuť sa smiať.

Sú to tri mesiace. Tri mesiace to boli aj predtým, ale iné tri mesiace.
Milujem , maľujem a idem ďalej.





RADI DO ŽIVOTA OD ČLOVEKA, KTORÝ MÁ ZAJTRA SKÚŠKY:

-nepite pred nimi ( toto neaplikujem, toto dávam ako výstrahu )
-vyspite sa poriadne ( keďže je iba 22:39, tak to ešte stíham ) 
-chodievajte do divadla, čítajte knihy a počúvajte hudbu 
-milujte sa navzájom
-vyhoďte radšej peniaze za jedlo, než oblečenie, alebo za niekoho iného 
-ak sa veľmi tešíte na Game Of Thrones, neznamená to, že chcete vedieť spoilery, so, snažte sa im vyhnúť 
-foťte, dokumentujte všetko čo vidíte

Už mi nič iné k šťastiu nechýba, iba jedna prítomnosť, jedného človeka. Ono , nech si povie čo chce, že roky . orientácie a podobné veci, hovorím iba, že každý má právo na šťastie a ja to svoje mám. Mám poklad šťastia dokonca!


Poznámka /písaná 19.7 2016/ : mladá naivná , naučí sa! 

5 komentárov

  1. můj víkend taky skončil nástupem do vlaku a pohůedem na milovanou osobu:) ale další víkend přede mnou tak se už těším:)) krásné rady do života líbí se mi optimismus v tomle článku:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vy dve ste spolu strašne zlate veľmi rada si kujam vaše stories na snapchate a teraz zniem ako stalker prveho kalibru ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja budem stále anonym! :** Si skvelá, na to nezabúdaj :) a nemyslím si, že tu máš nejak extra veľa chýb :D .. milujem tvoj blog! <3

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall