1. februára 2015

something no.3

Prvá kapitola z dvanástich za nami. Uzavrela som ju krásnou poslednou stranou : úžasným zobudením, ťažkým lúčením, šťastným vítaným a pohodovým večerom. #fantastická štvorka
Ak by ste ma mali na snapchate (natasafin) a videli dnešnú MY STORY , pochopili by ste, že som trošku tento víkend cestovala, žila v Ružomberku a spomínala na Záturčie. 
Mám sa fajn, možno super, síce mierne večer klesla nálada, ale ináč všetko fajn. 
RADY DO ŽIVOTA : 
- nenavštívte nikdy čokoládovňu v RK , ak nechcete aby Vaša peňaženka zbankrotovala aka. najlepšia čokoláda ever 
- Vaši najbližší sú tí najlepší aj keď sú to prasce a krava
- smiech je krásna vec, tak sa ju nebojte ukázať
- ak nepijete kávu, skúste kapučíno od mami svojej friendy 
-píšte, foťte, milujte! 

4 komentáre

  1. Přesně takovýhlemi radami se řídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neviem prečo ale tvoj článok ma inšpiroval ! ďakujem ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne to sa stalo aj mojej peňaženke, akurát sme boli v obchodíku s makrónkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelé rady:) My sme raz boli v čokoládovni v Rakúsku a moja peňaženka trpela :D

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall