1. januára 2015

Resolutions

Predsavzatia by sme si mali dať hocikedy. To čo môžeš urobiť dnes , neodkladaj na zajtra a podobné citáty tomu to naznačujú. Síce Nový Rok neznamená nový začiatok, ale človek nadobudne pocit , že má novú šancu. Nedávajme si ale ťažké predsavzatia, namiesto "schudnem" si radšej dajte "budem behať 2x týždenne a cvičiť aspoň 4x do týždňa po 30 min". Nie je ti ťažké , keď sa zameriame na výsledok a nestratíme motiváciu. Potom príde po čase výsledok, ale jedným cieľom nič nekončí, stále si musíme dávať ďalšie. Keď sme boli malý, chceli sme vedieť chodiť, teraz by sme chceli vedieť aj lietať. Je to nekonečno prianí, pádov a víťazstiev. 

Za každou hádkou si poviem, budem lepšia k ľuďom, zmením to a to , alebo nezmením nič. Ak sa mi to za tých nespočetno hádok podarilo aspoň raz, tak si tlieskam. Keď oslávime 18 rokov, necítime sa zo dňa na deň inak. Keď príde Nový Rok, necítime sa úderom polnoci zmeneno. Nemôžeme čakať, že niečo príde samo od seba, bez toho aby sme preto neurobili nič.( Do it with passion, or not at all )

Tento rok bude možno všetko inak, všetko rovnaké , alebo ešte horšie. Podľa toho ako si to zorganizujeme, udáme , alebo budeme či nebudeme chcieť. Možno budem viac písať fotiť a čítať. Za rok 2014 som zhltla 24 kníh, možno ich tento rok zhltnem 25 a možno 12, nikto nevie. 

Ja sama asi neviem, čo som chcela napísať a myslela som si, Nuž, šťastný rok Vám prajem a usmievajte sa! 

2 komentáre

  1. Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love your new year resolutions! :)

    unknownprettylies.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall