29. januára 2015

something no.2

Neviem presne čo chcem napísať, viem len, že som dostala chuť šťuknúť na ikonku "Nový príspevok" a ani neviem prečo. Svet sa nerúce,sú ťažké momenty, ale tie vynahradzujú tie šťastné, ktoré ma sprevádzajú posledné dni veľmi často. Prehrávky mám za sebou, zajtra vysvedčenie a "hurá "domov" ". 
Všimla som si, že posledný týždeň sa okolo domova točí veľa vecí. Téma na angličtine v škole, debaty a moje zmýšľanie + dnešná otázka v diári : "Kde sa cítite doma?" . 
Takže sa zamýšľam kde sa cítim doma. Nemám pocit, že sa tak cítim tam kde by som mala. Cítim sa tak na pohodlnom mieste , s dostatkom jedla a tepla a vecmi a ľuďmi ktorých mám rada (dobre, dala by som to aj bez tepla a jedla).

Rozmýšľam kde sa to berie, teórie&úvahy , ktoré sa nám vŕtajú v hlave dokiaľ z nej niečo nedostatnú, nie, nemyslím bolesť. Všetko si vždy nájde cestu ako von, takisto aj myšlienky. Či formou opilosti, alebo chceného rozhodnutia. 

Viem viac vecí a to napríklad aj tie, že by som už mala ísť spať, že sa mám toho trošku viac učiť a , že je tu pár ľudí na ktorých nedám dopustiť! 

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall