23. decembra 2014

...

Možno moja aktivita stojí na bode mrazu, nemám sa na čo vyhovárať, notebook je v oprave a , že by už aj mne došli nápady, neviem a nezaujíma ma to. Veľa vecí je inak (bullshit), veľa telefonátov, veľa hádok, prečítaných kníh, všetkého je veľa a zároveň málo pre našu potrebu. Čím máme viac, tým viac chceme. 
Keďže zajtra sú Vianoce, moje nadšenie kleslo asi 60% oproti ostatným rokom. Dnes som zapaľovala sviečky na okne, pozrela som na ten cintorín a neuvedomila si, že nevidím rozdiel medzi Vianocami a Všetkými Svätými. Ani som si nevšimla čas medzi týmito sviatkami, ľudí je o5 všade veľa, málo peňazí, viac nervozity.
Agnes Obal a jej Chord Left ma vážne zachraňujú, spolu s ostatnými skladbami (hlavne Primavera od Einaudiho). Všimla som si, že sa vraciam k interpretom, ktorý majú pre mňa nejaký význam, Mám v prehrávači aj Shower aj Blank Space, ale neberú tam taký význam ako niektoré iné skladby. 
Možno nie som pozitívna, len realistická.
Všetci sa tak či tak tešíme na darčeky a až potom rozmýšľame nad tým, že uvidíme rodinu. Najprv rozmýšľame nad tým čo komu kúpime a až potom, kde dáme stôl aby sme sa všetci zmestili. 
Nejdem sľubovať, čo všetko urobím, lebo tak či tak väčšinu neurobím. Neviem kedy čo napíšem o čom to bude, aký význam to vôbec bude mať a či to bude suché ako naše duše. Nový Rok a Vianoce prežite aj s pozitívnym naladením, ale nezabúdajte, že niekto musí večer umyť riad a upratať ten neporiadok čo zostane po baliacom papieri,



Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall