9. novembra 2014

Film tips 2.






WHITE BIRD IN A BLIZARD / dráma
Mám veľmi rada filmy presunuté do iných rokov, ako je napríklad tento v roku 1988. Dievča , ktoré jeden deň príde domov a jej otec sedí na pohovke a nevie kde je ich mama. Ona z toho takú veľkú drámu nerobí, väčšiu má v jej hlave - jej partner , nuž postupom času to naberá na deje a nakoniec sa aj môj typ potvrdí (ohľadom jej matky).







21 JUMP STREET / komédia
Ak sa radi zasmejete na totálnych debilinách a hľadáte dôvod prečo sa učiť chémiu (nie môj prípad , ale komentáre pod filmom z odkazu ktorý som videla ja , hovoria za všetko), je toto na 100% pre Vás.
Dvaja kedysi nie moc sa radi spolužiaci, nastupujú na akadémie pre policajtov, tam si začnú pomáhať a nakoniec spolu slúžia. Jeden z nich sa ale nedokáže naučť 4 vety ktoré má povedať keď niekoho zatkne, tak sú presunutí na iné miesto. Nastupujú v utajený opäť na strednú školu, kde zistia, že to čo bolo frajerské predtým je teraz najväčšia trapošina....

FINIDNG NEVERLAND / Rodinný, životopisný 
Ono by to asi neboli filmové tipy bez Deppa, alebo DiCapria, že? Tentokrát je to film ktorý nie je asi až tak známy a je takisto ako prvý z inej doby, presnejšie do roku 1904 v Londýne. Bariie (Johny) je spisovateľ a píše divadelné hry a podobne, jedeného dňa stretne v parku ženu so 4 deťmi a krátko na to vznikne hra o deťoch ktoré nechcú vyrásť.

THREE IDIOTS / komédia 
Keď tento film spustil môj otec počas nášho pobytu v Nórsku, myslela som si , že to bude nejaká debilina , ktorú dopozerám, ale baviť ma nebude. Opak je pravdou, je to síce trošku dlhý film, ale ALL IZZ WELL to zachraňuje spolu aj s vtipným dejom ktorý sa točí okolo flashbackov zo strednej školy. Traja kamaráti na strednej a niekoľko rokov po nej sa rozhodnú už iba dvaja z nich hľadať toho tretieho spolu s ešte jedným spolužiakom, s ktorým sa nikdy v láske nemali...

IN TIME / dráma
Film ktorý poukazuje , že čas sú peniaze.


 VšETKY obrázky : google.com 




4 komentáre

  1. Skvelé tipy, určite si niečo pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na to White Bird in a blizard som akúrat minule pozerala trailer :)) chcela by som ten film vidieť lebo mám Shailene hrozne rada :) ostatne filmy nepoznám

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja miluji Jump Street a In time, fakt super filmy, rada se na ne vzdy podivam znovu. Dost mě zaujal prvni film, mam rada herečku, takze mam program na dnešni večer, snad bude stat za to :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. diky za tipy :) a s tim in time souhlasím, je to super film

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall