15. augusta 2014

Blogger tips - Klaudi

Pár dní som sa naozvala a už som pomaly aj zabudla na všetky príspevky ktoré som chcela napísať. Jedným z nich bol aj blogger tips, ktorý Vám teda už práve píšem. Dnes mi hrajú All Time Low, slnko konečne svieti a môj notebook sa ešte neprehrial, takže správny čas! 
Je to iba prvá časť a rada by som Vám v nej predstavila prvú blogerku! 



Klaudika je jedno (asi) 16 ročné dievča, ktoré poznám z mesta v ktorom som bývala. Nepoznáme sa vôbec nejako dobre, ale vedeli sme o sebe. Mám ju v priateľoch na facebooku, kde sledujem aj jej stránku s fotením a instagram s askom. Vždy obdivujem fotogenických ľudí, či tých s ktorými sa sama stretávam na foteniach , alebo tých ako je Klaudi. 
Blog si založila nedávno a ak máte nejaké návrhy na článku určite je to napíšte na ask, či do komentára, je veľmi komunikatívna a rada Vám odpovie a väčšinou ako nie vždy veľmi milo a pozitívne. 
Celkovo sa stáva miernou inšpiráciou, pretože mi prídu jej názory objektívne a nikoho do ničoho nenúti.






Posledné tri fotky : Laura Šamajová Photography



Dnes to bolo takto krátko, ale aspoň niečo. Teším sa na Vás nabudúce! 






6 komentárov

  1. je nádherná, to se mi nikdy nestane mít takové fotky :D Leda bych vykradla banku abych měla na foťák :-D Už jdu prostudovat její a i tvůj blog :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné :) idem si pozrieť jej blog ale myslim, že som na nom už párkrát bola

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall